انعکاس مطبوعات دریزدفردا :
بعد از هفته‌ها بی اعتنایی مدیران شهر از امام جمعه يزد دلجویی کردند


هفته نامه روز دوم: زمانی که گلایه‌ها و انتقادات نماینده رهبری در استان در خصوص مسائل شهری یزد حالت هشدار گونه به خود گرفت سرانجام مدیران شهری تصمیم گرفتند به او پاسخ دهند.
حجت الاسلام صدوقی در هفته‌های اخیر در مسائل مختلفی همچون افزایش نرخ کرایه، برخی پروژه‌های شهری و... انتقاد کرده و خواستار پاسخگویی مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر شده بود.
اما در کمال ناباوری اعضای شورای شهر و همچنین شهرداری یزد به گفته امام جمعه "حتی یک تلفن هم نزدند" تا در این موارد توضیح ارائه کنند.
گویا هیچ یک از مدیران شهری علاقه ای نداشتند به نماینده مقام معظم رهبری در استان و سوالاتش در مورد دلیل  افزایش نرخ اتوبوس و تاکسی‌های شهر، وضعیت نامطلوب خیابان‌ها، پروژه‌های شهر و نحوه مدیریت شهر پاسخ دهند.
اما گویی سرانجام آنان ادامه این سکوت را که می‌توان به مصادیق  مختلفی تعبیر کرد به صلاح نداستند و در یک بعد از ظهر گرم شهریور به بیت حجت الاسلام صدوقی رفتند تا در غیاب خبرنگاران پاسخگو باشند.

به دليل انكه اخبار منتشر شده از اين ديدار كه توسط برخي رسانه ها از جمله خبرگزاري فارس حكايت از رضايت كامل امام جمعه يزد از عملكرد شهرداري داشته و هيچ تناسبي با خطبه هاي هفته هاي گذشته حجت الاسلام صدوقي ندارد، بايد منتظر ماند  تا اظهار نظر رسمي و علني امام جمعه در اين خصوص را شنيد.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا